2016. már 04.

Erről beszélek, amikor a futásról beszélek

írta: Egyszerűen csak futok
Erről beszélek, amikor a futásról beszélek

Miről beszélek, amikor a futásról beszélek?

Olvastam róla, hogy unalmas. Se hús, se hal. Se nem önéletrajz, se nem futásról szóló szakirodalom. Murakami-rajongóknak édeskevés, futóknak még kevesebb.

Elolvastam. Aztán még háromszor.

Egyértelműen egymásra találtunk: egy ember, aki ír; egy ember, aki fut; és együtt gondolkodik irodalomról, futásról és életről. Ráadásul hajszálpontosan úgy, ahogy én.

Ilyen találkozások ritkán vannak.

Miről beszélek, amikor a futásról beszélek?

Arról, ahogy írok; arról, ahogy az íráshoz viszonyulok; ahogy az életet szemlélem; a napjaimat beosztom; ahogy az öregedést és a testem változását is elfogadom; ahogy a nem futást is megértem; ahogy a zene is az életem része.

Muszáj vele jobban megismerkedni. A héten belevetettem magam Murakami regényeibe.

Nekem szólnak. Rólam is mesélnek.

This is the beginning of a beautiful friendship...

Szólj hozzá

irodalom