2016. aug 10.

Tudtam, hogy ez lesz!

írta: Egyszerűen csak futok
Tudtam, hogy ez lesz!

Én már tudtam, hogy ez lesz ebből az egészből akkor is, amikor csak a kertben futkostál körbe-körbe- mondta a párom. Tudta, hogyha valami megfogja a szívemet, akkor nem ereszt. Tudta, de nehezen viselte.

"Olyan jó nektek, ti olyan összetartó család vagytok, és látszik, hogy a férjed mindenben támogat" - hallom ezt a mondatot egyre gyakrabban ismerősöktől. És ismeretlenektől is.

Mert mi az, amit ti láttok?

Mindössze annyit, hogy jönnek-mennek a versenyek, a közte lévő idő pedig rendesen ki van töltve edzésekkel. 

Az való igaz, hogy hétvégente nem az Újházy tyúkhúsleves gőzétől megmámorosodva szemlélődök az ebédlőasztalnál, hanem ilyenkor futok hosszabb távokat.

És ilyenkor sokszor a férjem készít ebédet. Van, hogy reggelit is.

 

Milyen feszültséget okoz a futás férj és feleség közt? Milyen nehéz utat jártunk be az elmúlt 3 évben?

A Futásról Nőknek Magazinban megjelent írásomnak a folytatásáért KATTINTSATOK IDE!)

tudtam-hogy-ez-lesz-40912589.jpg

 

A kép forrása a Futásról Nőknek Magazin

Szólj hozzá