2016. júl 17.

Egy pár cipőm van. Na, és?

írta: Egyszerűen csak futok
Egy pár cipőm van. Na, és?

Nemrégiben fotózni hívtak. Tudjátok, ilyen futós fotó vagy mi a szösz. És szó volt arról, hogy vegyek fel minél színesebb cuccokat, no meg cipőt.

-Hát, az nehéz lesz -kuncogtam magamban- mert nekem egy azaz 1 pár futócipőm van. És per momentán az is szürke. Mit mondjak...nem túl jól fotózható.

És a futócuccaim sem extrák. Nincs színes-ultradizájnos Hoka felsőm, vagy színes-csajos Nike futócipő készletem. Nincs minden egyes futós szerkómhoz színben passzoló kompressziós száram, és tape-et sem úgy vásárolok, hogy melyik illik a felsőm színéhez.

Mondjak valamit?

Pólóra nem is nagyon költök. Az ultrákon többnyire jó minőségű pólókat kapok, és ezek tökéletesen elegendőek a futásaimhoz.

Nadrág?

Egy hosszú őszre, egy melegebb télre -mindkettő kb. őskövület. Tavaszra van egy caprim, nyárra meg két rövidnadrág. Az egyik turkálóból.

A sapkámat felvettem 3 éve az Öböl félmaratonra, és azóta megvan. nem cseréltem le.

Az esőkabátom szintén 3 éves, szintén a turkálóból keveredett hozzám: nem vízhatlan, így sok értelme nincs. Egy kukászsáknak több haszna van tartós esőzéskor.

És higgyétek el: boldog ember vagyok. Ezekben futottam félmaratonokat, maratont,és ezekben futottam az összes ultrámat. Egy ultra alatt amúgy sem öltözködik az ember. És ezek a pólók, ezek a nadrágok millió emléket hordoznak magukban.

Egyszer valamelyik futós fórumon felvetődött, hogy kinek mennyi futócipője van. Mindenki hozta a képeket a 3-4-10 párnyi futócipőnyi készletről. És amikor egyszer csak bemondtam, hogy nekem egy darab van, teljes megdöbbenést keltettem.

De akkor hogy cserélgetem?

Sehogy :)

De miért?

Mert felesleges pénzkidobásnak tartom: nem tudok könnyedén kiadni 30-40-50 e Ft-ot minden egyes új cipő-szerelemért. Ezt az összeget inkább normális fehérjére, izóra meg gélekre költöm. No, és normális versenyekre.

Igen, lehet szörnyülködni; lehet hitetlenkedni, ez van :D

NrR5AuhNFzqFi.gif_480x270

 

Szólj hozzá

történet ruha cipő ultra